Saturday, October 30, 2010

????..♥

بسم الله رحماني الرحم

"ya allah , engkau ampunkanlah dosa aku ya allah...
aku tak mampu untuk terus berdiri tanpa keizinanmu ya allah...
tanpa keizinanmu aku tak mungkin merasai nikmat sekarang ya allah..
sesungguhnya akulah wanita yang bersyukur itu ya allah..
aku mohon dari engkau, ya allah..
engkau jauhkanlah aku daripada maksiat ya allah..
aku mohon denganmu ya allah..
engkau peliharalah mata, mulut,
telinga dan hatiku ya allah dari perkara yang tak baik...
aku redha dengan ssegala ujianmu terhadapku..
ya allah, aku bersyukur dengan segala-galanya..
aku pohon ya allah,
engkau jangan lalaikan aku dengan permainan perasaan yang sedang bermain didadaku...
engkau jauhkanlah aku daripada maksiat hati ya allah..
kadang aku terleka dalam melayan perasaan ini..
kadang aku keliru ya allah..
jika benar ia hanya lah permainan hati..
engkau padamkanlah dengan segera perasaan yang sedang mekar dalam hatiku...
ya, allah aku pohon dengan mu ya allah...
dan jika betul sememangnya itulah jodoh akhir hayat aku,
aku terima dia seadanya..
dan jika betullah itu orangnya..
engkau peliharalah dia daripada sbarang perkara yang tidak baik..
engkau jagalah imannya,
engkau jagalah hatinya daripada perkara maksiat...
engkau jagalah segala-galanya tentang dia..
engkau peliharalah kebajikan dia...
sekirannya dia pun mengalami perasaan sama dengan aku,
engkau dekatkanlah hati kami berdua... ya allah,
engkau berikanlah aku petunjukmu dan restuilah hubungan kami.... amin...

No comments:

Post a Comment