Saturday, October 30, 2010

Plan nov...yg ku tggu2,,yeah!!

hehe..msti kowg tnye,apela yang aku...tggu nov nih,
byk la jgk,sbb sblm nie plan sume tak menjadi..so postpone this nov,
xsaba lorh..:)

1st..adk angkat aku nak datang, AZEEQ ILYANNA HASHIM nmenyer...
hehehe..excted jgk..tibe2 dye call nk dtg..xpela,aku mmg terima dgn hati yang t'buke...
habiz fnal dye nk dtg...myb 8nov nih,,wahh xsaba jpe ngn dik yana...!!!
jd tours guard lah aku 6t..:p

dan 1ag...kte owg xpnh jmpe,,wlaupun da knl lam 2taun..but still cntct..thx dikk,
syg so much..:D

2nd...alahai yang nim,,xsdp atey skit..:(
aku tggu result smbg stdy...dri UITM,coz aq pegi interview tuk ART DESIGN ary 2.
pilihan pertame aku PHOTOGRAFY...minat to bru tmbul,,huhhhhuhu.Hope dapat!
dan 1 ag adew interview SPA,25 nov...Computer Technician,takot la woiii...xprepare ag nih..:(

3th..aq ske sgt2,,nak jpe ngn mmber3 aku..huhuhu..mish u all so much!!
reunion dengan ex-poly kota KT jan10..IT.lame xjpe kowg sume,,yang duk klatn "anis n sharil" mari trun ganu k..:)
mmber aku t'dkt...wani,myrah,myzah,mryam dan yang laen....jpe 6t kte pegi karok..yeah!!

4tf....haaaa,,yang paling aku ske...:D
mak aku ajak pegi travel....Jakarta,Bandung...act da pegi da..tp 10taun dlu lah..hehhehe.
tp kne postpone dis nih,sbb intrview kje...huhuhuhu

Hope sume d'rncang..d'makbulkan...amin..:)

No comments:

Post a Comment